E-mail marketing
Het slim inzetten van een e-mail marketing strategie zorgt voor betere zichtbaarheid bij je ontvangers.


Wat is e-mail marketing?
E-mail marketing is een vorm van marketing waarbij direct naar de ontvanger wordt gestuurd. Bij e‑mail marketing zet je het kanaal e-mail in om je boodschap over te brengen. Het is voor elke organisatie interessant. Groot en klein, B2B en B2C. Je wilt direct communiceren met je doelgroep en daar is e-mail marketing geschikt voor. E-mail is en blijft een waardevol kanaal voor marketing om een boodschap over te brengen naar een geïnteresseerde doelgroep. Het slim inzetten van een e-mail marketing strategie zorgt voor betere zichtbaarheid bij je ontvangers.
Wat zijn de voordelen van
e-mail marketing?
De kosten van e-mail marketing zijn laag. Zelfs voor grotere doelgroepen.
E-mail marketing heeft een hoge Return on Investment (ROI).
E-mail is groot marketingkanaal. Bijna iedereen heeft een e-mailadres en e-mail blijft populair. Ook de doelgroepen die minder online of op social media te vinden zijn.
E-mail marketing is goed meetbaar.
Je bepaalt zelf je doelgroep. Je contactenlijst kun je op de persoon aanpassen en je doelgroep zo groot of klein maken als van toepassing is.
Wanneer maak je gebruik van e-mail marketing?
Doormiddel van een nieuwsbrief kun je informatie delen over je producten of diensten. Voor speciale aanbiedingen is e-mail marketing ook heel geschikt. Voor nieuwe producten, evenementen of acties. E-mail marketing kan voor alles ingezet worden. Je kunt binnen je contactenlijst precies selecteren welke klanten welke mail krijgen. Hierdoor zie je precies welke klanten welk onderwerp interessant vinden en vergroot je de kans dat ze een aankoop doen.
Wil jij vlammen in e-mail marketing? Vul dan onderstaand formulier in of bel 030-22 323 23