Always on voor Rederij de Nederlanden
Het primaire doel van de online marketingcampagnes was het genereren van zoveel mogelijk leads om de omzetgroei te bevorderen.
Door gebruik te maken van Search Engine Advertising, social campagnes en een volledige vernieuwing van de creatieve website, konden we effectief inspelen op de behoeften van de markt.
In augustus 2023 is de nieuwe website van Rederij de Nederlanden gelanceerd. Andere belangrijke momenten in de campagne waren de zomercampagnes, enkele significante inhaakmomenten en de deelname aan het Amsterdam Light Festival. We hebben gezorgd voor creatieve, onderscheidende advertenties die relevant zijn voor de doelgroep.
Resultaten:
Sinds de lancering van de nieuwe website zijn de volgende verbeteringen opgetreden:
– De gemiddelde tijd op de website is met 43% gestegen.
– De gemiddelde conversieratio is met 35% toegenomen.
Dankzij de vernieuwde website, een effectieve campagnestrategie en heldere doelstellingen heeft LAAIEND aanzienlijk bijgedragen aan de omzetgroei van Rederij de Nederlanden. De samenwerking zal in 2024 op dezelfde koers worden voortgezet.
Wil je meer weten over onze website designcase voor Rederij de Nederlanden? Klik dan hieronder.
Rederij de Nederlanden over LAAIEND
“LAAIEND acteert snel, denkt mee en biedt een fijne samenwerking die je het gevoel geeft geen nummer te zijn. Grote klasse!”
Deze projecten vind je ook interessant.
Benieuwd naar onze geweldige projecten? Bekijk onze cases hieronder!