Nieuwe huisstijl
voor badmeesterlijk
Het doel van de opdracht was om een website te creëren voor badmeesterlijk, waar potentiële klanten informatie kunnen verkrijgen en een eerste stap kunnen zetten richting de aanschaf van een inloopdouche.
In samenwerking met ons zusterbedrijf, Han Snel, hebben we een naam en een huisstijl ontwikkeld. Vervolgens zijn we gestart met het ontwerpen en bouwen van de website. Met een creatieve benadering vanuit diverse perspectieven hebben we een herkenbare, heldere en verfrissende website gerealiseerd die aansluit op de behoeften van de doelgroep.
Om onze klanten meer vrijheid te bieden, hebben we besloten om een WordPress-omgeving te gebruiken. Hierdoor hebben zij de mogelijkheid om zelfstandig aanpassingen door te voeren.
Na de lancering van de website in september hebben we gedurende de eerste periode tests uitgevoerd met behulp van CRO (Conversion Rate Optimization). Op deze manier hebben we de website voortdurend geoptimaliseerd om te voldoen aan de online marketingdoelstellingen, het genereren van leads en uiteindelijk het realiseren van verkopen.
Het eindresultaat is zeer positief ontvangen. De uitgebreide expertise van badmeesterlijk op het gebied van inloopdouches, gecombineerd met de creativiteit en kennis van LAAIEND op het gebied van websiteontwikkeling, heeft geleid tot een optimale samenwerking.
Deze projecten vind je ook interessant.
Benieuwd naar onze geweldige projecten? Bekijk onze cases hieronder!