Organische groei voor Irish Beef Nederland
De doelstelling is het vergroten van bewustzijn en het onder de aandacht brengen van de unieke kenmerken van Iers rundvlees bij de Nederlandse doelgroep via de eigen social mediakanalen.
Naast een vernieuwde look & feel hebben we een strategie ontwikkeld voor de socialmediakanalen van Irish Beef Nederland, waaronder Facebook, Instagram en Pinterest. Door middel van nieuwe contentpijlers hebben we de Unique Selling Points (USP’s) op een creatieve wijze belicht en hebben we extra aandacht besteed aan het bevorderen van betrokkenheid binnen de community.
Vanaf 1 april zijn we gestart met de nieuwe strategie op Meta, en vanaf de zomer zijn we begonnen met het optimaliseren en creëren van nieuwe content voor Pinterest.
Tot op heden hebben we aanzienlijke vooruitgang geboekt op het gebied van betrokkenheid op Facebook en Instagram. Op Instagram hebben we zelfs een groei van 126% in bereik gerealiseerd. Wat betreft Pinterest is het aantal impressies in 2023 maar liefst met 1694% toegenomen.
Een geslaagde herlancering met een nieuwe uitstraling voor de social kanalen. Nu zetten we in op optimalisatie voor het komende jaar en breiden we de succesvolle content verder uit om te evolueren naar een nog betrokkenere community.
Deze projecten vind je ook interessant.
Benieuwd naar onze geweldige projecten? Bekijk onze cases hieronder!