3.200+ conversies in het eerste jaar, een vliegende start!
Go Moto is een jong bedrijf waarbij de gehele online marketing en merkbekendheid opgebouwd moest worden. Het gaat hierbij om een niche product categorie in een hoog competitieve markt.
LAAIEND heeft Go Moto geholpen met het optimaliseren van de gehele customer journey. Van een gedegen creatief plan voor de online kanalen, tot aan conversie-optimalisatie op de site. Door een nauwe samenwerking zijn de verkopen stelselmatig opgebouwd zodat de productielijn steeds verder uitgebreid kon worden.
Gedurende 2023 is de campagne uitgebreid naar alle Europese landen. Hierdoor hebben we al in 36 landen verkopen kunnen realiseren!
In februari 2023 zijn we gestart met Google en Meta ads. Deze campagnes bouwden we zowel top- als bottomfunnel op. Hier is een duidelijke communicatiestrategie en look & feel opgesteld voor alle marketing van Go Moto. Dit wierp al vrij snel zijn vruchten af.
Samen vlammen we verder aan de doelstellingen van Go Moto.
Go Moto over LAAIEND
“LAAIEND heeft een ontzettend leuk en professioneel team met veel expertise en een vlammende passie voor marketing, wat heeft geleid tot een ontzettend prettige samenwerking die Go Moto naar het volgende niveau heeft gebracht.”
Deze projecten vind je ook interessant.
Benieuwd naar onze geweldige projecten? Bekijk onze cases hieronder!