Webdesign en development voor Rederij de Nederlanden
Rederij de Nederlanden zocht naar een vernieuwing en uitbreiding van de website, met als doel niet alleen groei in boekingen, maar ook het bereiken van een breder publiek. Het hoofddoel was om de website te transformeren tot de ultieme bron voor het binnenhalen van boekingen onder een diverser publiek, met een frisse, vernieuwde uitstraling en eenvoudige navigatie.
We zijn begonnen met het verjongen van het merk door de huisstijl een modernere uitstraling te geven. Een verfrissing van hun kleuren, met behoud van de herkenbaarheid. Het lettertype kreeg een upgrade naar een opvallend en speels ontwerp. We hebben het vertrouwd gehouden voor de bestaande doelgroep, maar het geheel een jeugdigere uitstraling gegeven.
Vervolgens hebben we de vernieuwde huisstijl doorgevoerd in het ontwerp en de ontwikkeling van de website. Op de homepage legden we de nadruk op beleving, voornamelijk met behulp van videocontent. We maakten van de website een dynamische plek waar bezoekers moeiteloos hun bijzondere ervaring kunnen plannen.
Om onze klant meer vrijheid te geven, hebben we gekozen voor een WordPress-omgeving. Hierdoor kunnen zij ook zelfstandig aanpassingen maken.
Het eindresultaat is zeer positief ontvangen. De website onderscheidt zich duidelijk van andere rederijen. Daarnaast hebben we ook de organische social kanalen een re-branding gegeven. De samenwerking tussen LAAIEND en de Rederij verliep soepel en prettig. Wil je ook onze online marketingcase over Rederij de Nederlanden lezen? Klik dan hieronder.
Rederij de Nederlanden over LAAIEND
“LAAIEND acteert snel, denkt mee en biedt een fijne samenwerking die je het gevoel geeft geen nummer te zijn. Grote klasse!”
Deze projecten vind je ook interessant.
Benieuwd naar onze geweldige projecten? Bekijk onze cases hieronder!